fbpx

InteliDoc Elite Opis Rešitve

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 

 

InteliDoc Elite je močno orodje, ki vas bo popeljalo v svet digitalnega načina poslovanja. Vaš posel bo postal bolj organiziran, hitrejši in prožnejši obenem pa bo upoštevan vaš dosedanji način poslovanja. InteliDoc Elite je integracija večih aplikaciji, tako da so te tesno povezane med seboj v enostavno in močno orodje. Naše stranke pravijo, da so očarane s funkcionalnostjo in enostavnostjo InteliDoc sistema.


Upravljanje Dokumentov

ključne besede: dokumenti, šablone, centralno skladiščenje, varen dostop, iskanje po celotnem besedilu

InteliDoc omogoča centralno skladiščenje dokumentov. Poleg shranjevanja omogoča tudi klasifikacijo dokumentov, hitro iskanje, urejanje neposredno iz skladišča brez dodatnega shranjevanja na lokalni disk ter naknadnega nalaganja. Vse se izvede avtomatsko brez dodatnih opravil s strani uporabnika. InteliDoc ima vgrajen zmogljiv varnostni model, ki omogoča da uporabniki sami upravljajo dostope do dokumentov, projektov in ostalih elementov. Za upravljanje varovanja vaših dokumentov ne potrebujete dodatnega administratorja. V primeru ponavljajočih postopkov, kot so na primer izdelava dokumentov in vnos podatkov o stranki je možno te postopke avtomatizirati. InteliDoc bo zbral vse pomembne podatke, ki jih potrebujete za izpolnjevanje dokumenta in jih avtomatsko vnesel v dokument. Tako vam bo preostalo le urejanje vsebinskega dela dokumenta. To je zelo uporabno pri pripravi pogodb, finančnih obrazcev, pravnih dokumentov in podobno, kjer si ne smete privoščiti napačnih podatkov v dokumentih. Klasifikacija dokumentov se lahko prilagodi uporabniku, tako da so lahko dokumenti združeni po projektih, zadevah, mapah ali drugih kriterijih združevanja.

InteliDoc ima vgrajen sistem za iskanje po celotnem besedilu, tudi po priponkah, tako da je možno vsak dokument zelo hitro poiskati. Preglednost sistema InteliDoc že sama po sebi zelo nazorno prikazuje relacije med vsebino v sistemu, tako da je dostop do želenega dokumenta izredno hiter.

 

Urejanje MS Office dokumenta

 

Projektno Vodenje

ključne besede: naloge, storitve, računi

Dokumentirajte in sledite vašim projektom na enostaven način. 
Sestavite projektne time in planirajte naloge, ki morajo biti narejene. Napredovanje boste lahko spremljali preko koledarskega pregleda ali preko seznama nalog. Projektom lahko pripnete različne tipe dokumentov kot je na primer tehnična dokumentacija, ponudbe, računi, slike ali poljubni drugi dokumenti ki jih uporabljate pri vašem delu.
InteliDoc ima vgrajen modul za vodenje evidence Storitev, ki omogoča sledenje porabi virov, kot so delovne ure, porabljen material, prodana oprema. Izdelate lahko tudi Račun in merite učinkovitost vašega poslovanja. Z InteliDoc Projektnim vodenjem boste pridobili pregled nad trenutnim stanjem vašega poslovanja. Pogosto je od uporabnikov InteliDoc sistema slišati trditev: „Sedaj ne izgubljamo več poslovnih priložnosti, kakor pred uvedbo InteliDoc sistema!“

 

Vodenje Zadev

ključne besede: dogodki, elektronska pošta, naloge, dokumenti, udeleženci, relacije

Modul za vodenje Zadev (pogodb, spisov, pozicij) omogoča združevanje vseh informacij ki so vezane na določeno zadevo v eni Zadevi. Prilagate lahko elektronsko pošto, dokumente, poslovne dogodke, udeležence, klasično pošto, račune, storitve in informacije drugih tipov. Vsa zbrana dokumentacija bo pregledno urejena in zbrana na enem mestu. Dostop do vseh informacij je hiter enostaven in zanesljiv. Prenehali boste trošiti svoj čas na iskanju informacij in dokumentov. Vse bo na dosegu enega klika.
Evidentiranje poslovnih dogodkov vam omogoča, da vse pomembne poslovne informacije zabeležite na enem samem mestu. Na tak način boste praktično uskladiščili znanje vašega podjetja, ki ga boste lahko nato večkrat uporabili. InteliDoc vam bom omogočil tudi boljše sodelovanje znotraj podjetja in zagotavljal da se informacije ne bodo izgubljale zaradi fluktuacije človeških virov. Poslovna elektronska sporočila lahko prav tako shranitev v InteliDoc sistemu, tako da vam ne bo potrebno pregledovati množico posamičnih elektronskih predalov, ko boste iskali pomemben poslovni dogovor, pogodbo ali drugo pomembno elektronsko pošto.
Evidentirate lahko celo povezave do zunanjih kontaktov, sodelujočih v posamezni Zadevi. Vse bo pravilno povezano s bazo strank Contacts, tako da boste vnašali podatke le enkrat. Seveda pa lahko v Zadevo shranjujete tudi vse vrste dokumentov, sledite nalogam v pregledu Nalog, in izdelate Račune na osnovi opravljenih storitev.

 

 

 Podrobnosti zadeve - projekta

 

Skeniranje

ključne besede: skeniranje, konverzija v PDF, OCR – razpoznava teksta

Celo dandanes veliko poslovnih dokumentov prihaja po klasični pošti na papirju. Te dokumente lahko shranjujete v klasične mape – fascikle, vendar boste vsakič ko boste potrebovali nek dokument porabili precej časa za njegovo iskanje. Predlagamo da te dokumente preslikate-skenirate in shranite v InteliDoc sistemu. Dostop do skeniranih dokumentov je hiter, zanesljiv in enostaven. Dostop do želenih dokumentov boste sedaj merili v sekundah, ne v minutah ali urah.
Vsi preslikani dokumenti v InteliDoc sistemu so pretvorjeni v PDF zapis, tako da jih lahko prebirate na poljubnem sistemu in pošljete po elektronski pošti. Na tak način boste vzpostavili varen arhivni sistem, ki vam bo služil vrsto let.
V primeru da potrebujete dokument za urejanje lahko preslikan dokument pretvorite v tekst s pomočjo funkcije OCR, ki vam bo PDF dokument pretvoril v tekst, ki ga boste lahko popravljali.

Image / scanning window / pdf documents


Sprejemna Pisarna

ključne besede: zajem, delegiranje, klasifikacija, pripenjanje k projektu ali zadevi

Poleg zajema klasične papirnate pošte s spremljajočimi atributi, InteliDoc omogoča tudi obdelavo prejetih ali poslanih dokumentov. Dokumente lahko posredujete naprej v nadaljno obdelavo v podjetju. Nad dokumenti lahko nastavite predpisane delovne postopke in spremljate kako se postopek izvaja. Obenem boste o vseh spremembah avtomatsko obveščeni.
Tak način obdelave dokumentov in procesov bistveno zmanjša potrebo po neprestanem usklajevanju. Prekinjanje koncentracije s telefoni in sestanki bo bistveno manj.
Ta modul je lahko velik varčevalec časa v vašem podjetju.

Image / mail captured with some details

 

Arhiviranje Elektronske Pošte

ključne besede: centrale arhiv elektronske pošte, klasifikacija elektronske pošte

Elektronska pošta je postala standarden način komunikacije v poslovnem svetu. Pogodbe, račune, tehnično dokumentacijo si izmenjujemo preko elektronske pošte in je bistvenega pomena za vaše poslovanje. InteliDoc omogoča varno arhiviranje in centralizirano skladiščenje vse poslovne elektronske pošte. Omogočene so celo funkcije da iz InteliDoc sistema tudi neposredno pošiljate oziroma vanj sprejemate elektronsko pošto. Tako vam ne bo potrebno dodatno shranjevati elektronsko pošto v InteliDoc, ker bo že od samega začetka tam shranjena.
Pošta bo arhivirana z vsemi atributi in vsebino, tako kakor je bila prejeta. Pošto lahko prilagate k projektom oziroma zadevam ali jo klasificirate skladno z vašimi oznakami v podjetju. Vsa korespondenca, ki je vezana na določen projekt ali zadev bo tako pregledno urejena in dostopna vsem sodelujočim v projektu. Ne bo vam potrebno več prositi sodelavcev da bi vam poiskali pošto, ki jo potrebujete takoj. Dosegljiva vam bo v sekundi.

Image / email in elite copied from personal mailbox

 

CRM – Upravljanje Strank

ključne besede: upravljanje strank, mailing, združevanje, analiza

InteliDoc sistem ima vgrajen modul za upravljanje s strankami. InteliDoc Contacts vam omogoča shranjevanje vseh možnih informacij o vaših strankah, od kontaktnih informacij kot so telefoni, elektronski naslovi, naslovi, do podrobnih finančnih podatkov in informacij ki so pomembne za vas. InteliDoc Contacts vam omogoča izdelavo ciljno naravnane in učinkovite prodajne strategije, podpore vašim kupcem in marketinške aktivnosti. Pridobili boste celovit pregled nad vašimi strankami in potencialnimi novimi kupci.

Image / contact manager, detail from organization form

 

Skupinski Koledar

ključne besede: razporejanje časa, skupinski koledarji

Koordinacija in razporejanje časa in nalog je pomemben del projektnega vodenja in vodenja zadev.
InteliDoc Elite vključuje vodenje projektnih koledarjev, razporejanje nalog in dogodkov glede na delovne skupine, ali druge oblike organizacije. Veliko je možnosti obveščanja in opozarjanja na roke, pogodbene nastavitve ali druge vrste pravil. Z InteliDoc Elite sistemom ne boste več spregledali dogovorjene obveznosti ali roka.

Image / calendar screenshot

 

Avtomatizacija

ključne besede: delovni postopki, obdelava dokumentov, obveščanje, masovna obdelava

Delovni postopki so vnaprej predpisane procedure, ki jih je potrebno izvesti z zaključek določene naloge. Proceduram lahko sledimo s spremljanjem stanja delovnega postopka. Delovni postopki so lahko vezani na zadeve, dokumente ali druge tipe obrazcev. Udeleženci v delovnem postopku so o napredovanju, spremembah in rokih promptno obveščeni. Uporaba delovnih postopkov je v InteliDoc sistemu izredno enostavna.
InteliDoc vsebuje tudi zmogljiva orodja za procesno obdelavo, ki jih lahko uporabimo za avtomatizacijo obdelave podatkov.

Image / workflow detail

 

Integracije

ključne besede: MS Office, SQL Server, finančne aplikacije, integracija podatkov

InteliDoc Elite je integriran z orodji kot so Outlook, Lotus Notes, MS Office, OpenOffice, SQL strežniki (MSSQL, DB2, MySQL, ...), finančnimi aplikacijami (Navision, Scala, …).
Podatki v InteliDoc Elite se lahko sinhronizirajo z zunanjimi sistemi za uporabo v drugih sistemih. Podatke se lahko tudi integrira z uporabo časovno ponavljajočih uvozih podatkov in njihovih usklajevanjih in uparjanjih. InteliDoc lahko enostavno povežete z vašim finančnim sistemom.

Image / SQL integrator

 

Strežnik Elektronske Pošte

ključne besede: zanesljiv strežnik elektronske pošte, varno centralno shranjevanje, oddaljeno delo

Z nakupom InteliDoc Elite sistema prejmete tudi licenco za zanesljiv strežnik elektronske pošte z vso standardno funkcionalnostjo kot je internetni vmesnik, obveščanjem o odsotnosti, strežniško shranjevanje elektronske pošte in ostalimi funkcijami. Ni vam potrebno kupovati drugega poštnega sistema. Dostop do elektronske pošte je omogočen dostop tudi z iPhone, Android in web odjemalci.

Image / mail box

 

Analitika ključne besede: analitika, pregledi, statistika

Nad podatki je možno izvajati analitične preglede, podatke analizirati v drugih programih kot so Excel in podobni. Možno je pripraviti lastne preglede in grafične prikaze za nadzor uspešnosti poslovanja.

Image / reporting

 

 

O Podjetju

Od ustanovitve Intelicom izdeluje učinkovite visoko kvalitetne programske rešitve za širok spekter dejavnosti in področij. Naša primarna družina produktov je InteliDoc, ki omogoča podjetjem enostavno upravljanje komunikacij, dokumentacije, procesov, projektov, zajema dokumentov, upravljanja s strankami in ostale poslovne aktivnosti.

©2022 Intelicom d.o.o.. All Rights Reserved.

Search